طراحی سایت آموزشی

با پیشرفت تکنولوژی و در دسترس بودن اینترنت برای اکثر مردم، تمام ابعاد زندگی بشر متحول شده است. ارتباطات، آموزش، تحصیل و کسب و کارها نیز همسو با این پیشرفت ها، تغییر کرده اند. از آنجا که آموزش یک عنصر کلیدی در رشد جوامع بشری است، صنعت‌های وابسته به آموزش، مانند طراحی سایت آموزشی، طراحی سایت دانشگاهی، طراحی سایت زبان، طراحی سایت آموزشگاهی و... همواره مخاطب داشته و بسیار پر سود بوده‌اند. با استفاده از طراحی سایت آموزشی این امکان وجود دارد که کاربران دسترسی راحت‌تری به مطالب شما داشته باشند و در زمان و هزینه‌ی آن‌ها صرفه جویی شود. با به کارگیری این تکنولوژی در راستای آموزش، اصل یادگیری در هر کجا و هر زمان محقق می شود. به لطف طراحی سایت آموزشی و طراحی سایت آموزشگاهی، می توان کتاب دانلود نمود، محتوای آموزنده تماشا کرد و دانش خود را به روز نگه داشت.

نـمونـه کـارهـا

مشـاهده‌ی هـمـه

ویژگی‌ها

امکان چت آنلاین

دسته بندی مطالب ارائه شده

امکان داشتن وبلاگ

امکان داشتن پلتفرم آموزشی و امتحان آنلاین

فروش جزوات و کتاب های آموزشی

برگزاری کلاس های غیر حضوری

امکان دسترسی آنلاین و بلافاصله به محتوا

مدیریت دانشجویان

تعرفه‌های طراحی سایت آموزشی

قیمت طرح ها

شروع از

12000000

شروع از

25000000

شروع از

50000000

مشاوره

تماس بگیرید

مدیریت و ایجاد محصولات

مدیریت دسته بندی ها

تعریف دسته بندی ها به صورت درختی

مدیریت ویژگی های محصول

مدیریت تصاویر

مدیریت تگ ها

مدیریت توضیحات

مرتب کردن محصولات بر اساس ویژگی ها

افزودن محصولات به لیست علاقه مندی ها

تعریف لیست و ایجاد اسلایدر در صفحه اصلی برای پرفروش ها، تازه ها، پیشنهاد سایت، پیشنهاد ویژه

زوم روی تصویر کالا با حرکت موس

درگاه های پرداخت اینترنتی اختصاصی

ایجاد و مدیریت کد تخفیف معمولی

ایجاد و مدیریت کد تخفیف هوشمند

صفحه اختصاصی برای دسته بندی ها

وبلاگ (اخبار دسته بندی موضوعی، ...)

امکان استفاده از تصویر، لینک و ویدئو در صفحات

ایجاد سایت مپ داینامیک

قابلیت مدیریت SEO

پیش نمایش تصاویر، لینک ها و ویدئوها برای ادمین

قابلیت ایجاد تگ برای صفحه ها

مدیریت صفحه درباره ما

مدیریت صفحه تماس با ما

قابلیت تماس از طریق واتساپ

نمایش آیکون و اتصال صفحه شبکه های اجتماعی یا پیام رسان ها

مدیریت بنر صفحه اصلی سایت

نمایش لیست کالاهای هر برند

ایجاد و مدیریت صفحات داینامیک (با قالب ثابت)

صفحه اختصاصی برای برند ها

امکان تعریف، تغییر و مدیریت کلمات کلیدی و متا تگ های هر صفحه

امکان تغییر و مدیریت URL صفحات به صورت داینامیک

مدیریت تگ های Noindex و index و follow

مدیریت تگ های کنونیکال

ریدارکت صفحات حذف شده

جستجو ودسته بندی براساس سفارشات

ثبت نام کاربر جدید

امکان ثبت نظر

تغییر رمز عبور

جستجو محصولات بر اساس پارامترهای مختلف

جستجو بر اساس برندهای پربازدید

تععین نمایش تعداد نتایج در جستجو

فیلتر براساس موجودی کالا

ارسال ایمیل فاکتور خرید

مزایا‌ی طراحی سایت آموزشی

بروشور آنلاین

امروزه داشتن بروشور آنلاین یکی از ضرورت‌های طراحی سایت آموزشی در نظر گرفته میشود. در واقع بروشور آنلاین یک جایگزین برای بروشورهای کاغذی قدیمی هستند که تجربه کاربری بهتری را برای شما به ارمغان می‌آورد زیرا مخاطبین میتوانند در هر مکان و زمانی به آن دسترسی داشته باشند.

چندین گزینه برای راه‌اندازی این قابلیت وجود دارد که ساده‌ترین و کاربردی‌ترین آن استفاده از pdf است.

قابلیت جستجوی بصری

میتوان گفت برای طراحی سایت دانشگاهی وجود این قسمت بسیار حیاتی است. وقتی کاربر وارد سایت آموزشی شما میشود باید در کوتاه‌ترین زمان چیزی که دنبال آن است را پیدا کند که این کار با طراحی صحیح قسمت جستجو سایت شما فراهم میشود.

تا به امروز این مورد از مهم‌ترین عوامل در طراحی سایت آموزشگاهی و طراحی سایت دانشگاهی میباشد.

قابلیت استفاده از سایت شما در سراسر دنیا

شما مخاطبینی خواهید داشت از سراسر دنیا! حتی فکر به این مسئله که بتوانید آموزشگاه آنلاینی داشته باشید که هر هم‌زبانی در هر قسمتی از این کره‌خاکی بتواند از آن استفاده کند هم شگفت‌انگیز است!

تبلیغات کم هزینه

شما در بستر اینترنت می‌توانید تبلیغات هدفمند و ارزان قیمتی را انجام دهید. از طرفی نتایج این تبلیغات واقعا تاثیرگذار است.

این تبلیغات دقت بیشتری نسبت به روش‌های تبلیغاتی پرهزینه سنتی دارد و همچنین اعتماد به این روش راحت‌تر است.

تبدیل شدن به یک پایگاه اطلاعاتی

اگر سایت آموزشی شما تخصصی باشد، طراحی سایت آموزشی فرصتی عالی برای رشد شما خواهد بود چرا که با تولید مقالات کاربردی، آموزش‌های رایگان و… این امکان را پیدا می‌کنید تا به یک پایگاه اطلاعاتی شناخته شده تبدیل شوید.

فروش وابسته

فرض کنید معلم زبانی هستید که سایت آموزشی دارد، شما می‌توانید با طراحی سایت آموزشگاهی، از فروش کتاب‌های آموزشی، جزوه‌ها و… نیز کسب درآمد کنید.

وجود بخش نظرات کاربران

حتی اگر وب سایت شما رایگان است و گزینه های پولی را شامل نمی شود، توصیه های کاربران راضی همیشه بازخورد خوبی به همراه داشته است.

این بخش در اعتماد سازی، جایگاه ویژه ای دارد. ضمنا اگر هم اشکالی در هر یک از بخش های سایت وجود داشته باشد، از طریق نظرات کاربران متوجه آن شده و می توانید آن را رفع کنید.

طراحی متقاعد کننده

وقتی طراحی سایت آموزشی انجام میدهید، باید این را در نظر بگیرید که وب سایت شما نشان‌دهنده شخصیت و هویت برند شما است و باید به نحوی باشد که مخاطبین جدید را جذب کند.
به عنوان مثال بهتر است برای عکس‌های سایت خود از عکس‌های آماده استفاده نکنید و به جای آن از عکس‌های واقعی از محوطه دانشگاه، دانشجویان، امکانات و اعضای مجموعه استفاده کنید تا به دانشجویان این احساس را بدهید که حضور در دانشگاه یا آموزشگاه شما چگونه است.
به یاد داشته باشید که یک طراحی ساده و زیبا اولین تاثیر ماندگار را روی مخاطب هدف شما ایجاد می کند.

ارائه اطلاعات مفید

کاربران شما به دنبال تحقیق در مورد فرصت‌های آموزشی خود هستند، تفاوت چندانی با مصرف‌کنندگان خرده‌فروشی آنلاین ندارند. تقریباً به همان روشی که خریداران آنلاین درباره محصولات تحقیق و انتخاب می کنند، دانشجویان نیز به تحقیق و انتخاب می پردازند. با این حال، یک تفاوت عمده وجود دارد. چرخه بررسی تحقیق مهمتر و طولانی‌تر است و نیاز به طراحی سایت آموزشی حرفه‌ای دارد تا بتوانید به کاربران خود کمک کنید.

جذب کاربران

طراحی سایت آموزشی ضعیف می‌تواند به برند شما آسیب برساند و طراحی سایت آموزشگاهی زشت مشتریان را از شما دور می‌کند. با این حال، طراحی سایت آموزشی حرفه‌ای می‌تواند به افراد کمک کند تا با نام تجاری یک کسب و کار ارتباط برقرار کنند. طراحی سایت دانشگاهی با صفحه کاربر پسند تمایل دارد تا مشتریان بیشتری را به سمت کسب و کارها جذب کند.

کاربر پسند بودن

طراحی سایت آموزشی حرفه‌ای نه تنها برای بازدیدکنندگان جذاب و آسان است. بلکه برای پرسونل ارتباطات آموزشگاه هم آسان است که صفحات را ویرایش کنند و در صورت نیاز اطلاعات مفیدی را اضافه کنند.
آموزشگاه موظف است که اطلاعات خاصی را با مردم به اشتراک بگذارد. بهترین مکان برای انجام این کار عموماً از طریق طراحی سایت آموزشی است.
طراحی سایت آموزشگاهی حرفه‌ای باعث می شود که به راحتی بتوان به روز رسانی آسان تر درباره آموزشگاه، مدرسه و دانشگاه را در اختیار والدین، دانش‌آموزان و دانشجویان قرار دهد.

ظاهر ساده

بهترین طراحی سایت آموزشی ظاهر ساده‌ای دارند. با این حال، ایجاد یک طراحی سایت آموزشگاهی که از رقبا متمایز باشد و تمام الزامات آن را به خوبی برآورده کند، یک چالش استثنایی برای هر طراح سایت است.

میخـواهـم یـک پـروژه جدیـد شـروع کنـم

سـلام زَفــره!