بلاگ
طراحی وب سایت برای کسب و کارهای کوچک

طراحی وب سایت برای کسب و کارهای کوچک

طراحی وب سایت برای کسب و کارهای کوچک

امروزه سایت از الزامات و پایه‌های اصلی هر کسب و کاری بشمار می‌آید و نداشتن سایت به‌منزله‌ی عقب ماندن از رقبا و کم شدن اعتبار کسب و کار می‌باشد.
حدود هزینه استاندارد برای طراحی سایت چه مقدار است؟
چطور باید سایت خود را به نرم افزارهای حسابداری متصل کنیم؟
وب سایت چه کمکی به کسب و کار های کوچک می‌کند؟
طراحی سایت کسب و کارهای کوچک زمان بر است؟
چطور باید در موتورهای جستجو بالاتر از رقبا باشیم؟
در ادامه به سوالات بالا پاسخ می‌دهیم:
مراحل طراحی سایت برای کسب و کار کوچک به شکل زیر می‌باشد:

انتخاب نام دامنه و تهیه هاست مورد نیاز

انتخاب دامنه مناسب:

در این مرحله متناسب با نام کسب و کار باید نامی برای سایت خود انتخاب کنید؛ برای جلوگیری از گمراهی و سهولت در دسترسی، بهتر است از اعداد و خط فاصله استفاده نشود و حدالامکان بهتر است نام دامنه هم نام با کسب و کارتان باشد و یا مخفف آن (ثبت دامنه در سایت زفره امکان پذیر می‌باشد، همچنین در صورت تمایل کارشناسان ما می‌توانند نام دامنه مناسب با کسب و کار شما را معرفی کنند).

تهیه هاست:

برای نگه‌داری فایل‌های مربوط به سایت شما (عکس‌ها، ویدئوها، ایمیلها، کدهای سایت و …) نیاز به یک فضای ذخیره‌سازی می‌باشد، شرکت‌های هاستینگ بسیاری این فضا را با شرایط مختلف در اختیار شما قرار می‌دهند، شما می‌توانید با توجه به حجم و میزان بازدید مورد نیاز خود پلن مناسب را با مشاوره کارشناسان ما انتخاب کنید، قابل ذکر است برای ارائه هرچه بهتر خدمات و جلوگیری از قطعی سایت، زفره مدیا با راه اندازی دپارتمان هاست و دامنه میزبانی تمام مشتریان خود را در سرورهای فیزیکی خود در دیتاسنتر برج میلاد با پشتیبانی کامل و پهنای باند نامحدود ارائه می‌دهد.

انتخاب قالب سایت (متناسب با کسب و کارتان)

به جرأت می‌توان گفت برای هر کسب و کاری یک یا چند قالب آماده موجود است و تنها باید از بین قالب‌های موجود طرح دلخواه خود را انتخاب کنید، بعد از ارائه اطلاعات کافی، مشاوران ما طرح‌های مناسب کسب و کار شما را معرفی می‌کنند و در این مرحله باید از بین طرح های ارائه شده طرح دلخواه خود را انتخاب کنید.
تمام قالب‌های ارائه شده ویژگی‌های زیر را دارا می‌باشند:

فعال‌سازی و دیتاگذاری سایت

بعد از انتخاب قالب مورد نظر طی ده روز کاری تیم فنی زفره‌مدیا فرایند فعال‌سازی و مناسب سازی سایت با توجه به ترکیب رنگی و هویت بصری کسب و کار شما انجام داده و صفحات مورد نیاز شما در نسخه نهایی سایت قرار داده خواهند شد و اتصال درگاه بانکی دلخواه و فعال سازی اینماد( در صورت لزوم) انجام می‌گردد؛ همچنین در این مرحله طی یک جلسه حضوری و یا آنلاین آموزش مدیریت سایت به شما داده خواهد شد و پشتیبانی سایت به مدت یکسال پس از تحویل نهایی محصول با قابلیت تمدید چندساله شروع می‌‌شود(در این مدت در صورت بروز هرگونه مشکل و یا سوال در روند اجرایی سایت بخش پشتیبانی در مدت کمتر از ۲۴ ساعت موظف به رسیدگی و برطرف کردن مشکل خواهد بود).

سئو و مارکتینگ سایت

سئو و مارکتینگ سایت
در این مرحله وبسایت کاملا آماده بهره‌برداری می‌باشد و بنابه صلاحدید کارفرما پروسه دیجیتال مارتینگ سایت شروع می‌شود که شامل سئو کلمات کلیدی کسب و کار شما در موتورهای جستجو و تبلیغات بنری و گوگل ادورز و اجرای کمپین های تبلیغاتی می‌باشد؛ در این مرحله با توجه به کلمات کلیدی کسب و کار پلن پیشنهادی طی یک پروپوزال اختصاصی ارائه می‌شود و بعد از هماهنگی های انجام شده طبق جدول زمانبندی شروع پروسه مارکتینگ انجام می شود و در طی انجام کار گزارشات ماهانه از پیشرفت پروژه طی جلسات حضوری ارائه می شود.
برای حضوری قوی‌تر و دریافت اطلاعات دقیق‌تر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اهمیت داشتن وب سایت برای کسب و کارهای کوچک

اهمیت وب سایت برای کسب و کارهای کوچک چیست؟ لزوم طراحی سایت کسب و کارهای کوچک چیست؟ این سوال جواب بسیار آسانی دارد. کسب و کار شما باید جایی باشد که تعداد مشتری و بازدیدکننده زیاد است.
تعدادی از کسب‌وکارها دچار این اشتباه شده اند که اهمیت داشتن یک وب‌سایت را نادیده می‌گیرند. تقریبا نیمی از جمعیت جهان در حال حاضر آنلاین هستند. مطمئنا شما نمیخواهید که چنین امتیاز ویژه ای را برای کسب و کارتان، از دست بدهید.