بلاگ
وبسایت چه کمکی به کسب و کار شما می‌کند؟

وبسایت چه کمکی به کسب و کار شما می‌کند؟

در حال حاضر برخی از کسب و کارها هنوز متوجه نیستند که اکثر مشتریان پیش از خرید، وب سایت آنها را بازدید می کنند، حضور در فضای آنلاین به‌ویژه داشتن یک ‌سایت، می‌تواند باعث ایجاد درآمد بیشتر شود.
در ادامه این محتوای آموزشی در مورد اهمیت طراحی سایت در مورد سرفصلهای زیر با شما صحبت خواهیم کرد:


نحوه کسب اعتبار از طریق طراحی سایت:

یکی از دلایل اصلی که باید برای کسب و کار خود وب سایت داشته باشید، افزایش اعتبار سازمان و یا کسب و کار شماست. برای ایجاد تمایز با رقبا باید وبسایتی داشته باشید که ظاهر مناسبی داشته و اطلاعات را با کیفیت و وضوح به مشتریان منتقل کند.
وبسایت چه کمکی به کسب و کار شما می‌کند؟
وبسایت نماینده شما در بستر آنلاین است و در صورتی که توجه درستی به طراحی آن نشود میزان تاثیرگذاری آن بروی مخاطبین شما به مراتب پایین‌تر از حد انتظار خواهد بود، لذا اختصاصی سازی قالب وبسایت از نکات پایه ای و مهم برای بالا بردن اعتبار برند و حضوری موفق در بستر آنلاین است.
توجه داشته باشید بدون وب سایت، مردم ممکن است مشروعیت شما را به عنوان یک تجارت زیر سوال ببرند. داشتن یک وب سایت و بروز رسانی آن فرصتی برای ایجاد یک تاثیر اولیه عالی است و به مردم آرامش می دهد که شما یک کسب و کار معتبر و فعال هستید.


تاثیر 
طراحی سایت  در برندینگ

یکی از مهم ترین کارهایی که می توانید انجام دهید، نشان دادن برند خود به مشتریان احتمالی است.
در صورت داشتن یک وبسایت با ظاهری مناسب می توانید با یک ارائه آنلاین از خدمات و محصولات و یا نمایندگی‌ های خود، شانس خرید مشتریان از شما را افزایش دهید.
بهینه‌سازی
وبسایت خلاق و اختصاصی شما را از رقبای خود متمایز می کند. بدون وب سایت، انجام برندینگ می تواند بسیار چالش برانگیز باشد زیرا مردم نمی توانند به راحتی اطلاعات قابل اعتماد در مورد کسب و کار شما را پیدا کنند.
شاید یکی از جذاب ترین دلایل برای داشتن یک وب سایت برای کسب و کار شما می تواند این باشد که وبسایت می تواند شانس شما را برای به دست آوردن مارکت های خارج از محدوده و یا خارج از کشور افزایش دهد.
هنگامی که مردم شما را در فضای آنلاین پیدا کردند، به محصول یا خدمات شما علاقه مند شدند و خواستند بیشتر بدانند، به لطف اطلاعات موجود در وب سایت شما، این فرصت برای شما ایجاد می شود تا فروش خود را افزایش دهید. طراحی سایت در صورت پیاده سازی درست و استفاده صحیح، بازگشت سرمایه مثبتی دارد.


ایجاد ترافیک ارگانیک بروی سایت

هنگامی که در فضای آنلاین هستید و یک وب سایت بهینه شده برای سئو دارید، شانس حضور در نتایج جستجوی گوگل را خواهید داشت و این به این معنی است که وقتی مردم در جستجوی یک محصول یا خدمات هستند، این احتمال وجود دارد که وب سایت شما در نتایج نشان داده شود. این به شما این فرصت را می دهد که تعداد مشتریان خود را به شدت افزایش دهید.


فروش و گسترش کسب و کار در ۲۴ ساعتِ روز

بسیاری از کسب‌وکارها با مشتریان بالقوه یا مشتریان فعلی تماس می‌گیرند که سؤالات ساده‌ای درباره آدرس و یا دیگر اطلاعات مورد نیاز برای ارائه خدمات خود را بپرسند، در این بین اگر تماسی را از دست بدهید یا مشتری قادر به پاسخگویی شما نباشد، مشتری ناراضی می ماند. تماس‌ها همچنین می‌توانند حواس پرسنل شما را از تمرکز بر مهم‌ترین بخش‌های کسب‌وکارتان منحرف کنند و هزینه و استهلاک زیادی را به کسب و کار شما متحمل کند. یک وب سایت می تواند این تماس ها را کاهش دهد و بهره وری داخلی را افزایش دهد. در عین حال، به مشتریان کمک می کند بدون نیاز به تماس، اطلاعات مفیدی را در تمام ساعات روز پیدا کنند، که در نهایت تجربه کاربری بهتری ارائه می شود.

بهینه‌سازی

از آنجایی که وب سایت شما در تمام روزها و ساعتها در دسترس است، ارسال به روز رسانی ها و اطلاعیه ها برای مشتریان آسان است. این راهی است که آنها را در مورد هر کاری که انجام می دهید به روز نگه دارید. وقتی محصولی مخصوصاً به دسته خاصی از مشتری ها مربوط می شود، احتمال اینکه بتوانید محصول را سریعا به فروش برسانید افزایش پیدا می کند.


نقش سایت در دیجیتال مارکتینگ

اگر قصد دارید از دیجیتال مارکتینگ در شبکه های اجتماعی و یا دیگر بستر ها برای افزایش نرخ بازگشت مشتری و رشد کسب و کار خود استفاده کنید، بهتر است ترافیک را به یک وب سایت یا صفحه فرود هدایت کنید. برای انجام این کار به طور موثر، با آنالیز زمان مراجعه کاربران و یا نوع افرادی که به وب سایت شما مراجعه می کنند و رفتار آنها در سایت استفاده کنید تا بتوانید واجد شرایط ترین مشتریان را هدف قرار دهید و بهترین بازگشت سرمایه را برای هزینه تبلیغات خود دریافت کنید. تبلیغات را نمی‌توان به صورت عطف به ماسبق راه‌اندازی کرد!، بنابراین بهتر است وب‌سایت خود را زودتر راه اندازی کنید، حتی اگر در حال حاضر برنامه‌ای برای اجرای تبلیغات ندارید.

امروزه وب سایت ها برای تجارت ضروری شده اند. اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، قویاً توصیه می‌کنیم یک وبسایت ایجاد کنید. شما می توانید در طول زمان آن را بهبود ببخشید، اما نکته کلیدی این است که همین الان شروع کنید.


نگرانی های کسب و کارها از آنلاین شدن

در برخی موارد، سازمان‌ها و کسب و کارها برای آنلاین شدن مردد هستند، زیرا احساس می‌کنند به اندازه کافی از فناوری و حوزه وب آگاه نیستند و نمی‌دانند چگونه یک وب‌سایت را مدیریت کنند. یا در مواقع دیگر، با توجه به نوسانات و قیمت‌گذاری های مختلف در مارکت وب، شرکت ها سردرگم و نگران قیمت هستند.
برای غلبه بر این مشکلات در قدم اول بهتر است هدف از حضور خود را در فضای آنلاین مشخص کنید و نیازهای سازمان و یا کسب و کار خود را از حضور در فضای آنلاین مکتوب کرده و از مشاوران این حوزه راهنمایی های لازم را دریافت کنید.