بلاگ
پلاگین های ضروری وردپرس

پلاگین های ضروری وردپرس

در مخزن پلاگین‌های وردپرس حدود ۵۰،۰۰۰ پلاگین وجود دارد. انتخاب و استفاده کردن از پلاگین مناسب برای بهبود و ارتقاء ظاهر و عملکردهای وبسایت وردپرسی یکی از سخت‌ترین و نگران کننده‌ترین کارها است.

انتخاب پلاگین درست برای سرعت، امنیت و تجربه کاربری سایت حیاتی است. در ادامه لیستی از پلاگین‌های کاربردی معرفی می‌کنیم که برای انواع سایت می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

چرا پلاگین‌ها مهم هستند؟

پلاگین‌ها وبسایت شما را می‌سازند. امکان ارتقاء عملکرد وبسایت به واسطه پلاگین‌ها وجود دارد، مثل نیاز به فرم تماس، ارتقاء وضعیت سئو، افزایش سرعت سایت، ساخت فروشگاه اینترنتی و ارسال و مدیریت ایمیل‌ها.

هزاران پلاگین رایگان و پریمیوم برای استفاده در انواع سایت‌ها منتشر شده است.

ووکامرس

قصد فروش کالا و خدمات در سایت خود را دارید؟ ووکامرس بهترین انتخاب برای راه‌اندازی فروشگاه است، برترین پلاگین فروشگاهی وردپرس می‌تواند سایت شما را از وبلاگ به یک فروشگاه تبدیل کنید.

شخصی‌سازی بی‌نهایت از مزایای این پلاگین است. شما ‌می‌توانید کالای دیجیتال و محصول فیزیکی به فروش برسانید، واحدهای پول را تغیر دهید، نظر و امتیاز برای محصولات ثبت کنید، انواع فیلتر و دسته‌بندی برای محصولات ست کنید و چندین امکان دیگر که فروشگاهی عالی داشته باشید.

ووکامرس

یوست سئو

یوست یکی از محبوب‌ترین پلاگین‌های وردپرس برای بهینه سازی صفحه‌ها و پست‌های شما برای موتورهای جستجو است.

با این پلاگین امکان ویرایش تایتل و توضیحات متا صفحه‌ها و پست‌های سایت خود را دارید، همچین امکان ایجاد الگو برای تولید تایتل و توضیحات بصورت خودکار در این پلاگین وجود دار د.

یوست محتوای سایت شما را از نظر خوانایی و کلمات کلیدی بررسی می‌کند و شما می‌توانید بر اساس راهنمایی‌های این پلاگین محتوای خود را برای رسیدن به رتبه بالاتر بهینه کنید.

یوست سئو

المنتور

المنتور یک پلاگین صفحه‌ساز قدرتمند برای وردپرس است. این پلاگین به شما این امکان را می‌دهد که با کشیدن و رها کردن المان‌ها، صفحه مورد نظرتان را بسازید.

استفاده آسان، سادگی، هماهنگی با تعداد زیادی از تم‌های وردپرس و بدون نیاز دانش برنامه‌نویسی از مزیت‌های این صفحه ساز است.

المنتور

راکت

راکت یک پلاگین پریمیوم برای بهینه‌سازی وبسایت است. پس از نصب و فعال‌سازی پلاگین، با چندین روش سرعت سایت را بهبود می‌دهد، کش کردن اطلاعات، پیش‌بارگزاری محتوا (preloaded content)، فشرده کردن فایل‌های css و javascript، فعال‌سازی gzip و لیزی لود تصاویر، تعدادی از متودهای بهینه‌سازی سرعت در این پلاگین است.

سرعت سایت یکی از مهم‌ترین معیارهای تجربه کاربری است به همین دلیل این پلاگین ارزش نصب بر روی وبسایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی را دارد.

فرم تماس ۷

فرم تماس ۷ پلاگین رایگان و محبوبی برای فرم تماس وردپرس است. با این پلاگین کاربران می‌توانند به شما پیام دهند و همچنین امکان نصب کپچا و پلاگین‌های ضدهرزنامه بر روی این پلاگین ممکن است.

فرم تماس 7