طراحی سایت پزشکی

سایت پزشکی مناسب چه مشاغلی است؟ معمولا کلینیک‌ها، بیمارستان‌ها، مطب‌های خصوصی برای گسترش کسب و کار خود و مدیریت راحت‌تر بیماران اقدام به طراحی سایت پزشکی می‌کنند. البته لازم به ذکر است؛ سایت پزشکی تنها برای صاحبین این مشاغل مفید نیست؛ داشتن سایت به بیماران نیز کمک می‌کند تا بهتر از خدمات پزشکی استفاده کنند.
به طور کلی می‌توان گفت: طراحی سایت پزشکی دارای مزایای زیادی برای صاحبین مشاغل و مخاطبان آن‌ است. در ادامه قصد داریم برخی از مزایای طراحی سایت پزشکی را بررسی کنیم.

نـمونـه کـارهـا

مشـاهده‌ی هـمـه

ویژگی‌ها

ویزیت صوتی و تصویری

مشاوره آنلاین

امکان نوبت گیری

ایجاد پرونده پزشکی

گزارش‌گیری پیشرفته

بازاریابی و تبلیغات

انتشار محتواهای متنی و تصویری

حذف محدودیت زمان و مکان

تعرفه‌های طراحی سایت پزشکی

قیمت طرح ها

شروع از

10 میلیون

شروع از

25 میلیون

شروع از

50 میلیون

برای دریافت مشاوره

تماس بگیرید

امکان ایجاد صفحات متعدد

طراحی رسپانسیو

ادیت داینامیک تمامی موارد

انتشار ویدئو و بلاگ

انتشار اخبار و مقالات

صفحه درباره ما

صفحه تماس با ما

امکان دریافت نظرات و مدیریت آنها

اتصال به شبکه‌های اجتماعی

امکان دسته‌بندی صفحات

طراحی قسمت خدمات

افزودن دسترسی و مدیریت آن

سئوپذیری

فرم ساز

چت آنلاین

فعال سازی ssl

انتشار سوالات متداول

هاست و دامین

مگامنو

طرح گرافیکی اختصاصی

مشاوره آنلاین

فشرده سازی کدها

اضافه کردن زبان‌های دیگر

نوبت‌گیری آنلاین

ارسال پیام یادآوری

ویزیت تصویری

ویزیت صوتی

مزایا‌ی طراحی سایت پزشکی

شناخته شدن بیشتر در فضای مجازی

امروزه فضای مجازی بسیار فراگیر شده و روزانه اکثر افراد، بیشتر وقت خود را در این فضا سپری می‌کنند. وجود کاربران زیاد در اینترنت سبب شده تا همه‌ی کسب و کارها بخواهند؛ برای معرفی خود به مخاطبان، حضور پررنگی در این فضا داشته باشند.

مشاغلی که مربوط به پزشکی می‌شوند نیز از این قضیه مستثنا نیستند. داشتن یک سایت پزشکی سئو شده به شما امکان می‌دهد تا روزانه افراد زیادی با کسب و کار شما آشنا شده و به مراجعین شما تبدیل شوند.

در گذشته کسب و کارهای مختلف از جمله پزشکان، کلینیک‌ها و … برای آن که بتوانند خود را به مخاطب بشناسانند و خدمات خود را به آن‌ها معرفی کنند تلاش زیادی می‌کردنند؛ اما نتیجه مطلوبی به دست نمی‌آمد.

اما امروزه با حضور طراحی سایت، این کار بسیار ساده و پر بازده شده است. تنها کافی است؛ یک سایت با کیفیت و سئو شده داشته باشید. شما می‌توانید در این سایت خدمات و مجموعه خود را به خوبی معرفی کنید تا مخاطبان بتوانند با مطالعه آن، کاملا با مجموعه شما آشنا شوند.

شاید برایتان سوال شود مراجعین چگونه می‌توانند سایت ما را پیدا کنند؟ هنگامی که مراجعین کلمات مرتبط با پزشکی را در گوگل جست‌و‌جو می‌کنند؛ سایت شما در نتایج اول قابل دسترسی است.

ویزیت آنلاین

در گذشته افرادی که به هر دلیلی نیاز به پزشک داشتند؛ باید مسافت زیادی طی می‌کردند تا به اولین کلینیک در دسترس برسند. این اتفاق می‌توانست چالش‌های زیادی را در پی داشته باشد. برای مثال: گاهی برخی از مراجعین می‌خواستند از خدمات کلینیک شما استفاده کنند؛ اما به دلیل دور بودن مسیر از تصمیم خود صرف‌نظر کرده و به یک کلینیک نزدیک مراجعه می‌کردند.

امروزه با حضور تکنولوژی‌های پیشرفت؛ این مشکل کاملا حل شده است. اگر شما سایتی با امکان ویزیت آنلاین داشته باشید. مراجعین می‌توانند تنها با چند کلیک با پزشکان مجموعه شما ارتباط گرفته و از خدمات آن‌ها به‌صورت غیر حضوری استفاده کنند. این ویژگی به‌خصوص در زمان کرونا بسیار کارآمد بود. البته باید گفت: اکنون نیز با از بین رفتن کرونا، این روش هنوز مورد استقبال مراجعین است.

اگر می‌خواهید کسب و کار را به‌روز کرده و خدمات آنلاین به مراجعین ارائه دهید. پیشنهاد می‌شود تا هرچه سریع‌تر برای طراحی سایت با امکان ویزیت آنلاین اقدام کنید. شرکت طراحی سایت زفره می‌توانند در این زمینه به شما کمک کند.

حال که با مزایای ویزیت آنلاین به خوبی آشنا شدیم؛ در ادامه می‌خواهیم چگونگی نوبت دهی در سایت را بررسی کنیم. نوبت دهی برای ارائه خدمات پزشکی بسیار مهم است پس بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

سیستم نوبت دهی

مراجعین اگر بخواهند از خدمات پزشکی شما استفاده کنند(چه آنلاین چه حضوری). نیاز دارند برای آن‌ها زمانی اختصاص داده شود. در گذشته افراد برای گرفتن نوبت پزشک، مجبور بودند به کلینیک مراجعه کنند و زمان زیادی را در آن‌جا منتظر بمانند. (اگر برای همان روز نوبت خالی وجود داشت. در غیر این صورت؛ باید به خانه آمده و روز دیگر برای ویزیت مراجعه می‌کردند). این اتفاق باعث می‌شد تا خیلی از افراد قبل از حاد شدن بیماری به پزشک مراجعه نکنند.

در چند سال اخیر مراجعین می‌توانستند با تماس تلفنی برای ویزیت پزشک نوبت بگیرند. گرچه این شرایط از قبل بهتر بود اما مشکلات خودش را داشت. گاهی منشی نمی‌توانست به تمام تماس‌ها پاسخ دهد؛ ویا انتظار زیاد پشت خط و … این‌ها چالش‌هایی بود که مراجعین با آن روبه‌رو بودند.

نکته قابل توجه: چالش‌های زیاد هنگام گرفتن نوبت؛ باعث ریزش مراجعین می‌شود. این اتفاق برای کسب و کارهای مربوط به پزشکی خوب نیست؛ ممکن است مجموعه را با کمبود بودجه مواجه کند.

اما نگران نباشید. شما می‌توانید با طراحی سایت که دارای ویژگی نوبت دهی آنلاین است؛ این مشکلات را حل کنید. مراجعین می‌توانند با هر وسیله‌ای(گوشی، موبایل، تبلت و …) تنها با چند کلیک برای ویزیت حضوری یا آنلاین، نوبت دریافت کنند.

ایجاد پرونده برای مراجعین

قبل‌تر برای آن‌که مشخصات پزشکی بیماران در دسترس پزشک قرار گیرد؛ تمام اطلاعات مراجعین در کاغذ ثبت شده و در مکانی بایگانی می‌شد. در واقع می‌توان گفت ایجاد پرونده برای مراجعین از گذشته تا امروز بسیار مهم بوده. زیرا داشتن اطلاعات کافی درباره بیماری، روند بهبودی، شرایط بیمار و … برای مسیر درمان بسیار حائز اهمیت است.

اما امروزه اکثر مراکز درمانی روش خود را برای ایجاد پرونده تغییر داده‌اند. آن‌ها ترجیح می‌دهند؛ پرونده مراجعین را به‌صورت آنلاین در سایت خود ذخیره کنند. در ادامه دو نمونه از مزایای آن را بررسی خواهیم کرد:

  • دسترسی آسان: اگر مرکز شما دارای سایت پزشکی باشد؛ پرونده‌های بیماران به‌صورت آنلاین در بخش مربوطه ثبت می‌شود. این کار باعث می‌شود تا پزشک در کمترین زمان ممکن به اطلاعات بیمار دسترسی داشته باشد. (دیگر لازم نیست برای پیدا کردن پرونده زمان خود را در بایگانی حدر دهید)
  • حفظ محیط زیست: محیط زیست برای تمام موجودات زنده اهمیت دارد. به همین دلیل همه ما می‌کوشیم تا در حفظ و نگهداری آن سهیم باشیم. پرونده سازی آنلاین به دلیل حذف کاغذ بسیار می‌تواند در این زمینه کارآمد باشد. دیگر لازم نیست برای ثبت اطلاعات مراجعین از کاغذ‌های زیادی استفاده کنید. تنها بخش کوچکی از سایت شما می‌تواند این اطلاعات را بایگانی کرده و در موقع لزوم در اختیارتان قرار دهد.

پرداخت آنلاین

روزانه افراد زیادی برای گرفتن خدمات پزشکی به مرکز شما مراجعه می‌کنند. شاید یکی از چالش‌های مهمی که اکثر این مراکز پزشکی با آن رو به رو هستند؛ گرفتن هزینه ویزیت است. روش مرسومی که اکثر مراکز از آن استفاده می‌کردند کمک گرفتن از منشی برای دادن نوبت و گرفتن هزینه بود.

این روش برای زمانی که مراجعین کم هستند بسیار کارآمد بود. اما زمانی که مراجعین زیاد می‌شوند احتمال خطای انسانی بسیار بالا می‌رود. برای حل این مشکل نیز، داشتن وب‌سایت می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. معمولا سایت پزشکی به گونه‌ای طراحی می‌شود که پس از نوبت دهی به درگاه پرداخت متصل شده و هزینه ویزیت را از مراجعین دریافت کند.

این‌کار خطای انسانی را به صفر رسانده و نظم را به مرکز درمانی شما باز می‌گرداند. تا اینجای مقاله به خوبی با مزایای پرداخت آنلاین ویزیت آشنا شده و دانستیم این ویژگی تا چه اندازه می‌تواند برای کسب و کار شما مفید باشد. حال وقت آن رسیده یکی از مهم‌ترین مزایای سایت؛ یعنی گزارش گیری را بررسی کنیم.

برای دریافت اطلاعات کافی درباره اهمیت گزارش گیری بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.

گزارش گیری

هدف همه‌ی ما، پیشرفت و گسترش کسب و کارمان است. همچنین برای رسیدن به این هدف نیز تلاش کرده و از روش‌های مختلفی کمک می‌گیریم. یکی از مهم‌ترین کارهایی که افراد می‌توانند برای بهبود کسب و کار خود انجام دهند؛ جلب رضایت مشتری و برطرف کردن نیاز آن‌ها است. اما چگونه می‌توان، نیاز مشتری را شناخته و به آن پاسخ داد؟

یکی از موثرترین روش‌ها در شناخت خواسته مخاطب، دریافت فیدبک(نظر سنجی) از آن‌ها است. در گذشته کسب و کارها برای دریافت نظر مخاطب برگه ای با عنوان نظر سنجی در اختیار آن قرار می‌دانند؛ تا بتوانند با مطالعه آن به نیاز مخاطب دسترسی پیدا کنند.

اما این روش با مشکلات زیادی همراه بود. زیرا خیلی از افراد این برگه را تکمیل نمی‌کردند. همچنین بررسی کردن حجم زیادی از این برگه‌ها، نیاز به زمان و نیرو انسانی زیادی داشت. اما امروزه وب‌سایت‌ها برای حل این مشکل به کمک ما آمده‌اند.

معمولا در قسمت‌هایی از سایت بخش نظرات و امتیاز دهی وجود دارد. که مراجعین می‌توانند در آن نظر خود را ثبت کنند. همچنین سایت‌ها با استفاده از الگوریتم‌های پیچیده این امتیازها را بررسی کرده و نتیجه آن را به‌صورت ایمیل برای شما ارسال می‌کنند.

کاهش هدر رفت زمان

زمان یکی از با ارزش‌ترین دارایی تمام انسان‌ها به حساب می‌آید. به همین دلیل اکثر افراد ترجیح می‌دهند به بهترین نحو از آن استفاده کنند. همچنین امروزه کسب و کارهایی موفق هستند که برای وقت خود و مخاطب ارزش قائل شوند. این موضوع برای مراکز درمانی نیز صدق می‌کند.

چرا که هیچ کس دلش نمی‌خواهد زمان زیادی از روز خود را در مراکز درمانی هدر دهد. همچنین صاحبین مشاغل پزشکی نیز ترجیح می‌دهند در یک روز بیشتر وقت خود را صرف درمان مراجعین کنند؛ تا این‌که زمان خود را برای کارهای حاشیه ویزیت هدر دهند.

داشتن سایت پزشکی به شما کمک می‌کند تا بتوانید اکثر کارهای مربوط به ویزیت بیمار (نوبت دهی، دریافت هزینه، معرفی مجموعه و …) را به صورت غیر حضوری انجام دهید. این‌کار سبب می‌شود تا در مرکز پزشکی؛ زمان بیمار و شما به هیچ وجه هدر نشود.

و در آخر باید بگوییم: اگر برای زمان خود و مراجعین ارزش قائل هستید؛ همچنین می‌خواهید در صنف خود بی رقیب بوده و بهترین خدمات را ارائه دهید بهتر است هر چه زودتر برای طراحی سایت پزشکی اقدام کنید.

میخـواهـم یـک پـروژه جدیـد شـروع کنـم

سـلام زَفــره!