طراحی سایت

زفره، با سابقه‌ای بیش از ۱۴ سال در عرصه طراحی سایت، با درک عمیق از نیازها و اهداف مشتریان، راه‌حل‌های منحصر به فردی را برای آنها ارائه می‌دهد و با خلق وب‌سایت‌هایی جذاب و کارآمد، به ارتقای برند و افزایش فروش آنها کمک می‌کند. زفره با همکاری با برندهای معتبر کشور، به ارائه نقشه راهی جامع به مشتریان می‌پردازد و آنها را در مسیر دستیابی به اهدافشان، اعم از افزایش درآمد و ارتقای تجربه‌ی کاربری در فضای دیجیتال، راهنمایی و یاری می‌رساند.
در طول این سال‌ها، زفره با خلق و ارائه طیف وسیعی از وب‌سایت‌های خاص، به نیازهای متنوع مشتریان خود پاسخ داده است. وجه تمایز زفره، تمرکز بر طراحی سایت خلاق است.

دانلود پروپوزال

مشتریان ما

طراحی سایت چه کمکی به کسب و کارها می‌کند؟

در عصر حاضر، محدودیت‌های جغرافیایی و وابستگی به فضاهای تجاری فیزیکی دیگر مانعی بر سر راه فعالیت‌های تجاری نیستند. با بهره‌گیری از طراحی سایت و حضور در دنیای مجازی، امکان فعالیت از هر نقطه‌ای فراهم می‌آید. نقش طراحی سایت در موفقیت کسب‌وکارها، بی‌بدیل است. این طراحی اغلب به‌عنوان نخستین نقطه تماس میان یک کسب‌وکار و مشتریانش شناخته می‌شود.
طراحی وب‌سایت به معنای خلق صفحات وبی است که نمایانگر برند و اطلاعات شرکت بوده و تجربه‌ای دلپذیر برای کاربران را اطمینان می‌دهد. فرایند طراحی وب‌سایت شامل برنامه‌ریزی و ساخت عناصر مختلف سایت، از جمله ساختار، چیدمان، تصاویر، رنگ‌ها، فونت‌ها و گرافیک است. یک طراحی مطلوب می‌تواند منافع فراوانی برای یک کسب‌وکار به ارمغان آورد، از جمله بهبود تجربه کاربری، افزایش سطح اعتماد، قابلیت دیده‌شدن در موتورهای جستجو، تقویت هویت برند و افزایش نرخ تبدیل. طراحی سایت حرفه‌ای می‌تواند کلیدی برای موفقیت یک تجارت در فضای آنلاین باشد.

نـمونـه کـارهـا

مشـاهده‌ی هـمـه

مزیت طراحی سایت نسبت به شبکه های اجتماعی

سایت جنبه حیاتی از حضور یک کسب‌وکار در فضای آنلاین است. در عصر دیجیتال امروزی، داشتن یک سایت حرفه‌ای با طراحی خوب برای کسب‌وکارها در هر اندازه ضروری است. با افزایش محبوبیت شبکه‌های اجتماعی، بسیاری از کسب‌وکارها ممکن است وسوسه شوند که از سرمایه‌گذاری در یک سایت صرف‌نظر کنند و برای حضور آنلاین خود به این پلتفرم‌ها تکیه کنند. بااین‌حال، این رویکرد اشتباه است، زیرا داشتن سایت نسبت به شبکه‌های اجتماعی مزایای زیادی دارد.
اول ، سایت به یک کسب‌وکار توانایی کنترل کامل را می‌دهد. شبکه‌های اجتماعی می‌توانند الگوریتم‌های خود را در هر زمان تغییر دهند که می‌تواند روی دید و دسترسی یک کسب‌وکار تأثیر بگذارد. با طراحی سایت، یک کسب‌وکار کنترل کاملی بر طراحی، محتوا و عملکرد خود دارد که در شبکه‌های اجتماعی امکان‌پذیر نیست.
دوم، طراحی سایت یک تصویر حرفه‌ای ارائه می‌دهد. یک سایت با طراحی خوب می‌تواند به ایجاد یک تجارت به‌عنوان یک نهاد حرفه‌ای و معتبر در صنعت خود کمک کند. از سوی دیگر، شبکه‌های اجتماعی می‌توانند لحن غیررسمی و رسمی داشته باشند که ممکن است سطح حرفه‌ای بودنی را که یک کسب‌وکار می‌خواهد به مشتریان خود منتقل کند، منتقل نکند.
سوم، سایت را می‌توان برای موتورهای جستجو بهینه کرد. بهینه‌سازی موتور جستجو، فرایند بهینه‌سازی سایت برای رسیدن به رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی خاص است.
چهارم، یک سایت می‌تواند تجربه کاربری بهتری را ارائه دهد. سایت به‌سرعت بارگیری می‌شود و اطلاعات مرتبط را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در شبکه‌های اجتماعی، کسب‌وکارها محدود شده‌اند و کاربران ممکن است مجبور شوند برای یافتن اطلاعات موردنظر خود، در پست‌های متعدد حرکت کنند.
در نهایت، یک سایت می‌تواند داده‌های مربوط به بازدیدکنندگان خود را جمع‌آوری و تجزیه‌وتحلیل کند و با استفاده از ابزارهای تجزیه‌وتحلیل، کسب‌وکارها می‌توانند رفتار بازدیدکنندگان سایت خود، از جمله صفحاتی که بازدید می‌کنند، مدت زمانی که در سایت سپری می‌کنند و اقداماتی که انجام می‌دهند را ردیابی کنند. از این داده‌ها می‌توان برای تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد حضور آنلاین کسب‌وکار و بهبود تجربه کاربری استفاده کرد.
شبکه‌های اجتماعی بینش‌هایی را در مورد رفتار کاربر ارائه می‌دهند، اما این داده‌ها در مقایسه با اطلاعات موجود از طریق یک سایت محدود است. درحالی‌که شبکه‌های اجتماعی مزایای خود را دارند، داشتن یک سایت خوب طراحی شده، سطحی از کنترل، حرفه‌ای بودن و بینش را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند که تنها باتکیه‌بر این پلتفرم‌ها قابل‌مقایسه نیستند.

طــراحـی سـایــت شـرکـتــی

c o r p o r a t e

طـراحـی فـروشــگـاه ایـنـتـرنـتــی

e c o m m e r c e

طـراحــی سـایـت اخـتـصـاصــی

D e d i c a t e d  s i t e

تـوســعـه سـایــت

S i t e   d e v e l o p m e n t

طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت فرایند ایجاد سایت است. این فرایند شامل طراحی چیدمان، عناصر بصری و تجربه کاربری و به صورت جزئی‌تر انتخاب رنگ‌ها، فونت‌ها و سایر عناصر بصری مانند تصاویر و گرافیک است.
طراحی سایت حرفه ای، طراحی سایت را وارد مرحله جدیدی می‌کند؛ سایت‌های حرفه ای براساس نیاز کاربران و خواسته کارفرمایان طراحی می‌شود و از سویی دیگر توسط افرادی حرفه‌ای پیاده سازی میشوند. طراحی سایت دارای استانداردهایی مانند برنامه‌نویسی استاندارد، طراحی اصولی و... است که مسائلی دیگر مانند طراحی تجربه کاربری، استانداردهای سئو و... می‌تواند اجرای سایت را متفاوت کند و سطح سایت طراحی شده را بالاتر ببرد.

هزینه طراحی سایت

قیمت طراحی یک سایت ممکن است بسته به نوع سایت، اندازه و پیچیدگی آن، متفاوت باشد. نوع سایت یکی از اصلی‌ترین عوامل در تعیین قیمت طراحی آن است. یک وبسایت شرکتی، فروشگاه آنلاین، سایت اختصاصی یا وبلاگ، هر یک نیازمند نیازهای مختلفی هستند و این نیازها بر تعداد صفحات، نوع طراحی و امکانات مورد نیاز تأثیر می‌گذارد. موضوع بعدی طراحی سفارشی و یا استفاده از قالب‌های آماده است. طراحی سفارشی بسیار زمان‌برتر و پیچیده‌تر از استفاده از قالب‌های آماده است و در نتیجه هزینه بالاتری دارد. مساله دیگر امکاناتات و قابلیت‌های مورد نیاز است، اضافه شدن امکاناتی مانند قابلیت رزرو آنلاین، مشاهده محتوا با عضویت ویژه و... باعث افزایش قیمت می‌شوند. نکته آخر نوع پشتیبانی سایت است، بسته به نوع پشتیبانی می‌تواند قیمت تغییر کند.

ویژگی های طراحی سایت خوب

طراحی سایت خوب باید عملکرد مورد نظر را با انتقال پیام خاص انجام دهد و در عین حال بازدیدکننده را درگیر کند. عوامل متعددی مانند ثبات، رنگ‌ها، تایپوگرافی، تصاویر، سادگی و عملکرد به خوب بودن طراحی سایت کمک می‌کنند. هنگام طراحی سایت، عوامل کلیدی زیادی وجود دارد که به نحوه درک آن کمک می‌کند.
طراحی سایت خوب می‌تواند به ایجاد اعتماد کمک کند و بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کند. ایجاد یک تجربه کاربری عالی و استفاده آسان از سایت کمک بسیاری برای رشد شما دارد. طراحی سایت شما باید نیازهای کاربر را برآورده کند. داشتن یک هدف ساده در همه صفحات به کاربر کمک می‌کند تا با آنچه شما ارائه می‌دهید تعامل داشته باشد.
هدف وب سایت شما چیست؟ آیا اطلاعات عملی مانند "چگونه راهنمایی کنیم" را به مردم می‌دهید؟ آیا این یک وب سایت سرگرمی مانند پوشش ورزشی است یا محصولی را به کاربر می‌فروشید؟ اهداف مختلف زیادی وجود دارد که وب سایت‌ها ممکن است داشته باشند، اما اهداف اصلی مشترک در همه وب سایت‌ها وجود دارد. سادگی بهترین راه برای در نظر گرفتن تجربه کاربری و قابلیت استفاده از سایت شما است.

ویژگی های طراحی سایت خوب

ارائه نسخه وب اپلیکیشن
سرعت لود بالای ۸۰ درصد
قابلیت اتصال به سیستم حسابداری و دیگر نرم‌افزارها
کدنویسی با توجه به استانداردهای PW3C
قابلیت چند زبانه بودن
پشتیبانی 24 ساعته
کدنویسی با استانداردهای سئو
طراحی اختصاصی خلاق برای تمام صفحات نسخه دسکتاپ و تبلت
طراحی اختصاصی برای تمام صفحات نسخه موبایل
آموزش مدیریت کامل سایت

مراحل انجام کار

1. نیازسنجی

در مرحله نخست پس از برگذاری جلسات، بررسی نمونه‌های موجود و بازار هدف، امکانات و سایر ویژگی‌های مورد نیاز کارفرما بررسی می‌‌شود و پس از عقد قرارداد پروژه وارد مرحله پردازش می‌شود.

2. پردازش

در این مرحله طراحی هویت بصری سایت آغاز و پس از تایید وارد فاز اجرا می‌شود و پس تایید طرح استاتیک توسط کارفرما، داینامیک‌سازی شروع می‌شود و پس از اتمام وارد مرحله پایانی می‌شویم.

3. تحویل

در مرحله سوم، پس از تحویل سایت به کارفرما، پلن پشتیبانی آغاز می‌شود. در ادامه پیشنهاداتی برای دیجیتال مارکتینگ و رساندن سایت به درآمد به کارفرما ارائه می‌شود.

۱

۲

۳

روی حوزه کاری خود کلیک کنید!

طراحی سایت داروخانه
طراحی سایت املاک
طراحی سایت خبری
طراحی سایت رستوران
طراحی سایت پوشاک
طراحی سایت طلا فروشی
طراحی سایت معماری
طراحی سایت بیمه
طراحی سایت آژانس هواپیمایی
طراحی سایت باربری
طراحی سایت رزرو نوبت
طراحی سایت پت شاپ
طراحی سایت عمده فروشی
طراحی سایت فروش لوازم خانگی
طراحی سایت فروش کفش
طراحی سایت فروشگاه ساعت
طراحی سایت فروشگاه ورزشی
طراحی سایت کتابفروشی
طراحی سایت پزشکی
طراحی سایت ارز دیجیتال

طراحی سایت رسپانسیو

با توجه به آمارهای منتشر شده از سایت‌ها، رتبه اول ورودی آنها تلفن‌های همراه بوده است و رتبه بعدی دسکتاپ؛ طراحی واکنش‌گرا به شما کمک می‌کند سایت شما در هر دستگاه به‌خوبی نمایش داده شود و یکپارچگی محتوای سایت حفظ و سایت کاربرپسندتر شود. طراحی واکنش‌گرا ساده‌ترین و دردسترس‌ترین راه را برای پشتیبانی از جدیدترین دستگاه‌ها است.
اندازه صفحه‌نمایش باگذشت زمان تغییر می‌کند و هیچ‌کس نمی‌داند در آینده چگونه می‌شود. با یک سایت واکنش‌گرا، لازم نیست نگران نمایشگرهای آینده باشید. آن‌ها می‌توانند برای بهترین تناسب با صفحه‌نمایش‌هایی که روی آن‌ها مشاهده می‌شوند، تغییر اندازه دهند. این بدان معناست که سایت‌های واکنش‌گرا همیشه آماده هستند تا استانداردهای جدید را رعایت کنند و همچنان بهترین تجربه را ارائه دهند.
داشتن یک سایت درجه یک و سازگار با موبایل و تجربه کاربری رضایت‌بخش، بازدیدکنندگان را داخل سایت نگه می‌دارد. علاوه بر این، روند خرید آنلاین به طور مداوم درحال‌رشد است و در حال حاضر، ۵۴ درصد از جمعیت آنلاین در سراسر جهان خرید آنلاین خود را از طریق دستگاه تلفن همراه انجام می‌دهند. اگر سایت شما برای برآورده‌کردن نیازهای آن‌ها و ارائه تجربیات موبایلی بهینه‌سازی شده باشد، احتمال خرید آن‌ها وجود دارد.
طراحی واکنش‌گرا به محتوای سایت شما اجازه می‌دهد تا آزادانه در تمام وضوح و اندازه‌های صفحه‌نمایش، نمایش داشته باشند و در همه دستگاه‌ها عالی به نظر برساند. همچنین نگهداری جداگانه نسخه‌های مختلف سایت خود را برای موبایل و دسکتاپ غیرضروری می‌کند و باعث صرفه‌جویی در وقت و منابع می‌شود.

تمایز خدمات طراحی سایت زفره مدیا در چیست؟

زفره خدمات طراحی سایت را با دقت و ظرافت تمام بر اساس نیازهای خاص شما شخصی‌سازی می‌کند. این امر به شما امکان می‌دهد تا هر ویژگی از خدمات ما را با شرکت، محصولات یا خدمات و اهداف خود هماهنگ نمایید. وب‌سایت شما با به‌کارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا و راه‌حل‌های نوآورانه طراحی و توسعه می‌یابد.
تیم خلاق ما صفحات وب‌سایت شما را با طراحی جذاب و تجربه کاربری (UX) مطلوب، به‌صورت سفارشی طراحی و توسعه می‌دهد. هویت بصری وب‌سایت شما با طراحی گرافیکی و سبک‌شناسی متناسب با برندتان، برجسته خواهد شد. محتوای متنی وب‌سایت شما با لحنی گیرا و اطلاعات ارزشمند به نگارش در می‌آید تا مخاطبان را جذب و اعتماد آنها را جلب نماید. عناصر تعاملی و انیمیشن‌های جذاب به وب‌سایت شما نشاط و پویایی می‌بخشند و تجربه کاربری را ارتقا می‌دهند.
اطلاعات وب‌سایت شما با پایگاه داده به‌طور منظم و امن به‌روز و مدیریت می‌شود. اولین قدم برای تضمین امنیت، پیشگیری و شناخت خطرات سایبری است. شناخت انواع هک‌ها، ویروس‌ها، تروجان‌ها، جاسوس‌افزارها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و ... که می‌توانند به رایانه‌ها و شبکه‌ها آسیب برسانند، ضروری است.
زفره با شناخت کامل انواع خطرات سایبری و ارائه راه‌حل‌های جامع امنیتی، شریکی قابل اعتماد برای طراحی و توسعه وب‌سایت امن شما خواهد بود. با زفره، وب‌سایتی امن، جذاب و کارآمد داشته باشید که به رشد و موفقیت کسب‌وکارتان کمک می‌کند.

سوالات پرتکرار

خدمات طراحی سایت زفره

زفره با ارائه خدمات طراحی سایت حرفه‌ای به شما کمک می‌کند بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کرده و آنها را در سایت خود نگه دارید. ما فراتر از طراحی زیبا عمل می‌کنیم و سایت‌هایی را با استراتژی کامل طراحی می‌کنیم که برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری طراحی شده‌اند. در دنیای امروز، حضور در فضای آنلاین برای هر کسب‌وکاری ضروری است. اما صرفاً داشتن یک سایت کافی نیست؛ شما به سایتی نیاز دارید که جذاب، کارآمد و نتیجه‌بخش باشد. ما در زفره، رفتار کاربران در سایت‌ها را به خوبی می‌شناسیم و می‌دانیم که آنها به دنبال چه چیزی هستند. استراتژی‌های اثبات‌شده ما به شما کمک می‌کند تا سایتی متمایز طراحی کنیم.
تحقیقات نشان می‌دهد که حدود 82 درصد از مشتریان قبل از تماس با شما، به صورت آنلاین در مورد محصولات یا خدمات شما تحقیق می‌کنند. آیا سایت شما به طور موثری این محققان را به خریدار تبدیل می‌کند؟ ما می‌توانیم به شما کمک کنیم. زفره مشتاق است تا با طراحی سایت‌های زیبا و استراتژیک، به شما در جذب و حفظ مشتریان برای کسب‌وکارتان یاری رساند. با زفره، به این نتایج دست خواهید یافت: افزایش ترافیک سایت، بهبود نرخ تبدیل، افزایش آگاهی از برند و رشد فروش؛ برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.

میخـواهـم یـک پـروژه جدیـد شـروع کنـم

سـلام زَفــره!