طراحی سایت کتابفروشی

پیش از همه‌گیر شدن اینترنت، کتابفروشی‌ها میزبان افراد کتاب‌خوان بوده‌اند و اکثرا خرید و فروش کتاب‌ در کتابفروشی بوده است. برای خرید و یا کسب اطلاعات درباره کتاب خاصی باید در کتاب فروشی حضور پیدا می‌کردیم ولی امروزه با گسترش اینترنت پیدا کردن کتاب برای خرید ویا خواندن نظرات سایر افراد درباره کتاب بسیار آسان‌تر شده است. در نتیجه این اتفاق مراجعه حضوری و درآمد کتابفروشی‌ها کاهش یافته است. موضوع دیگر کم شدن سرانه مطالعه و فاصله گرفتن مردم از کتاب است. با این حال هنوز افرادی که دائما در حال مطالعه هستند یافت می‌شوند. طراحی سایت کتابفروشی و فعالیت در اینترنت می‌تواند به شما این امکان را بدهد که در دید افراد کتاب دوست قرار بگیرید و از بحران عبور کنید.

نـمونـه کـارهـا

مشـاهده‌ی هـمـه

ویژگی‌های طراحی سایت کتابفروشی

درج اطلاعات فیپا

بارگذاری آسان و راحت محتوا

اتصال به درگاه پرداخت امن

مدیریت سفارشات

تعریف انواع روش‌های ارسال

امکان ثبت نظرات مشتریان

جستجو پیشرفته محصولات

اتصال به سیستم حسابداری

تعرفه‌های طراحی سایت کتابفروشی

قیمت طرح ها

شروع از

10میلیون

شروع از

25میلیون

شروع از

50میلیون

برای دریافت مشاوره

تماس بگیرید

مدیریت و ایجاد محصولات

مدیریت دسته بندی ها

تعریف دسته بندی ها به صورت درختی

مدیریت ویژگی های محصول

مدیریت تصاویر

مدیریت تگ ها

مرتب کردن محصولات بر اساس ویژگی‌ها

ایجاد اسلایدر در صفحه اصلی بر اساس ویژگی‌ها(پرفروش ها و...)

ایجاد و مدیریت کد تخفیف

ایجاد و مدیریت کد تخفیف هوشمند

صفحه اختصاصی برای دسته بندی ها

ایجاد و مدیریت وبلاگ

ایجاد سایت مپ داینامیک

قابلیت تماس از طریق واتساپ

مزایا‌ی طراحی سایت کتابفروشی

بهبود فرایندهای کتابفروشی

با توجه به بالا بودن تعداد عناوین کتاب‌ها و مدیریت آنها، در قدم نخست امکان مدیریت آسان و سریع محصولات بسیار کارآمد خواهد بود.
امکان نوشتن توضیحات برای تمامی کتاب‌ها برای راهنمایی صحیح کاربران و نوشتن اطلاعات فیپا محصولات مانند قیمت، شابک و سایر اطلاعات.
اتوماتیک شدن فرایند سفارش گیری و اتصال به سیستم حسابداری برای مدیریت یکپارچه کتابفروشی.

به کارگیری روش‌های نوین بازاریابی دیجیتال برای افزایش فروش مانند سئو، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و …

راهنمایی علاقه‌مندان به مطالعه

مخاطبان کتاب معمولا براساس محتوای کتاب خرید انجام می‌دهند و خواندن توضیحات کتاب و نظرات کسانی که کتاب را مطالعه کرده‌اند حائز اهمیت است، گاهی خواندن بخشی از کتاب، قلم نویسنده و مترجم تاثیر زیادی در نظر مخاطبان دارد و می‌تواند نظر کاربران را برای خرید کتاب تغییر دهد. با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی کتاب کاربران می‌توانند توضیحات کتاب، اطلاعات، نظرات کاربران، قیمت و سایر اطلاعاتی که نیاز دارند را مشاهده و نسبت به نیازشان اقدام کنند. با توجه به تعدد ناشرین و نویسندگان، گالری تصاویر محصولات از دیگر مواردی است که کاربران با توجه آن کتاب مورد نظرشان را انتخاب می‌کنند.

فراتر از زمان و مکان

امروزه اینترنت، به یکی از محبوب‌ترین بخش‌های زندگی افراد تبدیل شده است. به‌طوری که می‌توان گفت در تمام ساعات شبانه‌روز، فضای مجازی مخاطبان خود را دارد. به همین دلیل خیلی از فروشندگان، فضای مجازی را به بازاری 24 ساعته تشبیه می‌کنند.
شما هم می‌توانید برای گسترش کسب‌وکار خود از این فرصت استفاده کنید. داشتن فروشگاه آنلاین کتاب، می‌تواند سود زیادی به همراه داشته باشد. داشتن سایت به شما کمک می‌کند، حتی زمان خواب هم کسب درآمد کنید.
فرقی نمی‌کند مشتریان در چه زمان و مکانی، نیاز به خرید کتاب پیدا کنند. آن‌ها می‌توانند تنها با چند کلیک به فروشگاه شما دسترسی داشته و به آسانی خرید و پرداخت انجام دهند.
حال که به خوبی متوجه شدیم فروشگاه آنلاین محدود به زمان و مکان نیست و می‌تواند در هر شرایطی رونق داشته باشد؛ می‌خواهیم درباره فروش آنلاین محصولات بیشتر بدانیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فروش آنلاین با ما همراه باشید.

فروش آنلاین محصولات

فروش آنلاین مزایای زیادی دارد. به همین دلیل روزانه کسب‌وکارهای زیادی به سمت آنلاین شدن می‌روند. روش‌های زیادی برای فروش آنلاین محصولات وجود دارد. مانند: پیج اینستاگرام، صفحه تلگرام و طراحی سایت فروشگاهی.

شما می‌توانید از روش‌های بالا برای فروش آنلاین استفاده کنید؛ اما محبوب‌ترین آن‌ها طراحی سایت است. داشتن یک سایت معتبر باعث افزایش اعتماد مشتریان می‌شود. (مشتریان ترجیح می‌دهند از جایی خرید کنند که به آن اعتماد دارند)

در خرید آنلاین مشتریان به سادگی به محصولات مورد نیاز دسترسی دارند. این سهولت در خرید باعث شده تا اکثر افراد خرید آنلاین را به خرید حضوری ترجیح دهند.

جذب مخاطبان بیشتر

تصور کنید شما صاحب یک فروشگاه کتاب در قسمتی از شهر هستید. مشتریان شما چه کسانی هستند؟

قطعا کسانی که از شما خرید می‌کنند ساکن آن محله یا محله‌های اطراف هستند. در واقع شما توقع ندارید مشتریانی از شهرهای دیگر یا محله‌های دورتر داشته باشید.

البته بهتر است بدانید محدود بودن تعداد مشتریان تنها مربوط به فروشگاه‌های حضوری است. اگر شما از جمله افرادی هستید که همواره می‌خواهید کسب‌وکار خود را گسترش دهید پیشنهاد ما به شما طراحی سایت است.

داشتن یک سایت فروشگاهی باعث می‌شود تا بتوانند مشتریانی از سراسر کشور داشته باشید. جذب مخاطب نامحدود یکی از مزایای مهم طراحی سایت به حساب می‌آید. حال که با مبحث جذب مخاطب هم آشنا شدیم بهتر است بدانیم داشتن سایت چه کمکی در تبلیغات و بازاریابی به ما می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تبلیغات هوشمند بهتر است با ما همراه باشید.

تبلیغات و بازاریابی هوشمند

اگر به تازگی کسب‌وکاری شروع کرده باشید، برای دیده‌شدن چه روشی را انتخاب می‌کنید؟ مثلا برخی از افراد اقدام به پخش تراکت می‌کنند، برخی دیگر به بلاگرهای معروف اینستاگرام تبلیغ می‌دهند و …. روش‌های زیادی برای دیده‌شدن وجود دارد؛ اما باید دید کدام یک ماندگار بوده و بازدهی بیشتری دارد.

سئو یکی از روش‌های مطمئن برای تبلیغات کسب‌وکارهای مجازی به حساب می‌آید. بهتر است پس از طراحی سایت خود از یک مجموعه معتبر برای سئو سایت کمک بگیرید. متخصصین سئو به شما کمک می‌کنند تا سایت شما در نتایج جستجو نمایش داده شود.

همهٔ افراد زمانی که به چیزی احتیاج داشته باشند یا بخواهند درباره موضوعی بیشتر بدانند؛ به سراغ گوگل می‌روند. با توجه به این موضوع بهتر است زمانی که افراد برای خرید کتاب به گوگل مراجعه می‌کنند؛ سایت شما به‌عنوان سه نتیجه اول در دسترس باشد.

دسترسی راحت مشتریان به اطلاعات کتاب

برخی از افراد زمانی که می‌خواهند کتابی خریداری کنند؛ اطلاعات کافی درباره آن کتاب دارند. برای این افراد کتاب خریدن راحت است. زیرا می‌دانند چه می‌خواهند.

اما بیشتر افراد هنگامی که می‌خواهند کتابی خریداری کنند؛ اغلب تنها نام کتاب را می‌دانند. این افراد زمانی که برای خرید به کتاب فروشی می‌روند توقع دارند اطلاعات تکمیلی را از فروشنده بگیرند. اما آیا فروشندگان کتاب درباره تمام محصولات خود اطلاعات جامع و کاملی دارند؟ اصلاً این موضوع منطقی است؟ جواب این سوال‌ها قطعا خیر است.

اما نگران نباشید. شما می‌توانید در سایت خود اطلاعات کاملی از هر کتاب در صفحه مربوطه قرار دهید. دادن اطلاعات مفید و کافی به مشتری باعث می‌شود تا مشتری برای خرید مصمم‌تر شده و خریدی آگاهانه داشته باشد.

یادتان باشد مشتریان رضایتمند می‌توانند در گسترش کسب‌وکار و جذب مشتریان جدید بسیار مفید باشد. بهتر است برای کسب رضایت مشتریان، فروش آنلاین را به مجموعه خود اضافه کنید.

میخـواهـم یـک پـروژه جدیـد شـروع کنـم

سـلام زَفــره!